reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Sevgi seni

Yazar fotoahmet 19 Mayıs 2016 Perşembe 0 yorum
Sevgi seni. yaşabilmek ölesine yaşayabilmek ki denzin ortasında susuz kalmak gibi bişey
Sevgimiz yavas yavas süzülen çisil yagmur gibi ama irmaklari tasiran cinsten… Seni düsünür , seni özlerim , sevgilerin özlemlerin derinliginde ne olur kir seytanin bacagini birkez beni hatirla , bir sonbahar serinliginde…
Yaprak döken gençligimin satir aralarinda alti kirmiziyla çizilmis ve tirnak içine alinmis suskunlugumun bas harflerisin.
Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin..
Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim….
Nasıl oldu anlamadım vuruldum gözlerine seni sevdim bak şimdi oldum divanee
SANA KIBLE YAPTIM KALAN ÖMRÜMÜ!!!
BENİ BIRAKIPDA GİTMENE DEĞİL, ÖMRÜMÜN YARISININ GİTTİĞİNE ÜZÜLÜYORUM…
BEN ASLAN´LARA SÖZ VERDIM KARDASIM CAKKALLARA YEM OLMAYACAM
Düşüncelerine Dikkat ET Davranışın Olur… Davranışlarına Dikkat ET Alışkanlıkların Olur.. Alışkanlıklarına Dikkat ET Karakterin Olur… Karakterine Dikkat ET Kaderin OLUR..!
AĞIRDIR SEVMELERİM HER YÜREK TAŞIYAMAZ,BÜYÜKTÜR UMUTLARIM HER OMUZ KALDIRAMAZ,HERŞEY OLUR DA ŞU KALBİM,BİRTEK SENSİZ OLAMAZ…:
GÜNEŞ AVUÇLARINDAYKEN ÜŞÜRSEN BİRGÜN,AKLINA GELSİN SON BAKIŞIM… GİDİYORUM FARZET… .. . BİRAZ SEVSEN DİYECEĞİM,BİRAZ SEVME BENİ. ÇÜNKÜ YÜREK HEP ÇOĞU İSTER. YA SEV,,, YADA TERKET !!!
Kader inat etti seni benden almayatuttuğum bütün dalları kırdı gözümdeki bütün yaşları akıttı en ağır tokadını vurdu yar etmem seni ona dedi azraili karşıma dikti tüketti bitirdi beni öleceksin dedi ama bedenim ruhumu vermedi sen yanımda yoksun die
Neden bütün erkekler sahip olamayacagi kizlarin presinden kosarlar tipki sokak köpeklerinin kullanamayacagi arabalarin arkasindan kosdugu gibi?
Sen benim farkımı farkedemedın,farketsende farketmez artık ,benım farkımı farkedenler senden cok farklı ;
Her sevgide bin “AHH” ettim gençligim “EYVAH” ettim bilmemki ne günah ettim gülemem gülemem ben “YALAN DÜNYADA”
Sanat eserisin bakmaya doyamadığım.gerçeksin,gözlerinde hayatın kendisi var.hiç bitmeyen serüvensingözlerimi açıyorum.kapıyorum sen.içkimsin sesin sarhoş ediyor beni…

Hiç yorum yok: