reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Görmek istersen

Yazar fotoahmet 19 Mayıs 2016 Perşembe 0 yorum
Görmek istersen. denizi yukarıya cevır yuzu deniz gıbıdr gökyuzu…
Herkes sevinirken ben üzülüyorum herkkez herkez üzüürken ben üzülüyorum (sivasli nazım can ALPEREN)
Ben umutlarimi bos kovanlara doldurdum acemidir aldigim nisanlar ben her askta kendimi vururum..
“Hayattaki en büyük zafer hiçbir zaman düşmemekte değil, her düştüğünde ayağa kalkmakta yatar.”
Bu hayat seni benden aldı belkide seni benden alan sen oldun ve ben halen deli gibi asık olmama ragmen kendimi alamıyorum yardım edermisin bana Sevgilim ??
Sen hayatımın kutup yıldızı oldun. Nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum. Doğru yolu buldum. Seni seviyorum anne Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın.
Anlam Kazanmak için Hayata Anlamlı Bakmak Gerekir, Anlamsız Bir Bakış Anlamsız Bir Hayatın Simgesidir.
Her insanın Hayatında 4 Mevisimi Vardır, Bu mevsimler insanın hayatını Sonlandırır.

Hiç yorum yok: