reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Biliyorum

Yazar fotoahmet 19 Mayıs 2016 Perşembe 0 yorum
Biliyorum; yarınlarım dünden farksız. Hayat mı bana küstü, ben mi ona küstüm hatırlamıyorum; ama şu aralar fena dargınız.
Yanıltmasın seni masum bakışlar, bazılarını şeytan ayakta alkışlar.
Bir yalan hangi amaçla söylenirse söylensin her zaman en kötü gerçekten daha kötüdür.
İnsanlara güvenip yola çıkanlar yarı yolda kalırlar.
Mutlu insanlar; her şeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir…
Susuyor olmam, acı çekmediğim anlamına gelmez.
Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz, belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün…
Asla vazgeçmeyin, kaybedenler yalnızca vazgeçenlerdir.
Üstada sorarlar sevgi mi nefret mi diye, nefret diye cevap verir ve ekler; çünkü onun sahtesi oImaz.
AnIamayanIar için diIimi, vefasızIar için yüreğimi yordum!
Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o geIip gözünden iki damIa yaş süzüIüyorsa eğer utançIa işte o zaman âşıksın demektir…
Bir kadının kaderi; sevdiği adamın ihanetiyIe, sevmediği adamın sadakati arasında çiziIir…

Hiç yorum yok: