reklam

Dügün Tv Aydin Çine


 

Açık kalple

Yazar fotoahmet 19 Mayıs 2016 Perşembe 0 yorum
Açık kalple. konuşan düşman, içten pazarlıklı dosttan daha iyidir.
Karşındakine benzemek değildir uyum. Kendini kaybetmeden karşındaki olmaktır.
DiLine Hakim oLmayan Insandan DOST, Gözüne Hakim oLmayan insandanda EŞ oLmaz.
Sevgi karanlık bir tünelde yakılan mum ışığı gibidir. Size yolunuzu gösterir ama uzakta ne olduğunu söylemez..
GÜVEN TEK KULLANIMLIKTIR GERÎ DÖNÜŞÜMÛ YOKTUR…
Kalp kırıksa gönül severmi dersin sevipte birdaha darbemi yersin zaten yaralıyım çok çaresizim sevmem artık sevmemeye yeminliyim gökmen
Elbette rüzgar ve deniz tasır emanetleri, bekke gün gelir güneş bulacaktır seni, aksamları balkona cık gözlerini kapat rüzgar benim yerime öpecektir seni…
Her insana her nefes bir başka heves birtek ilk aşk bitmeyecek!!!!
Kavuşmak ölüm ise hasretin zulüm albet kavuşuruz bekle be gülüm tek sana aittir kanayan şu gönlüm ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm……..
Sev Seni Seveni Çağır Çobanı Olsa Bile, Sevme Seni Sevmeyeni Kainat Sultanı Olsa Bile
BEN BİLMEM Kİ GÜZEL SÖZ YANİ UZUN LAFIN KISASI İŞİM OLMAZZZ…..
Herşeyin bir sonu bir kararı var sen bubu bilmiyosun biliyosun belki ama unutuyosun belki beni sevmiyosun pardon ama sen ne yapıyosun
Bir SEvDADır Bni YaşaMaYa BağlaYan,Bir Umuttur Bni Baştan Yapan..!!!
İnsan nekadar sevmiyorum dese bile bir kere kazımıştır kalbine silsem izi kalır

Hiç yorum yok: